RUMOR DINAR IRAQ 13/02/12 BNM

... salam dinar larut mlm sumer.... nak tumpang tepek sikit dari warung jiran.... kalo salah jgn marah haaaa... hehehe... 

...Minum di kedai makan kurang 20 minit lepas dgn sorang kawan aku ni, dia bawa kawan dia yg keje dekat BNM. Aku amik peluang tanye dia mengenai IQD.
Dia jawab, ada potensi dan dia pun ada simpan juga. Brape byk dia tak mahu jawab. Bila aku tanye mengenai ura-ura ketirisan info dari Iraq ke BNM, dia kata "syuhhh......(cakap berbisik dgn aku).. RV tu confirm, BNM dapat dari CBI adalah pada 15 Feb ni.." aku tanya Feb 2013 ke? dia kata " 15 Feb 2012 ni lah...".
Terkujat aku .Nasib baik aku tak pengsan kat situ..biarpn dia suruh aku sembunyikan apa yg dia cakap, tp aku tetap nak share dgn korang semua. Benda yg baik buat apa nak selindung kan?

Related Posts: