dolar AS dan euro merosot

Mesej jelas .... dolar AS dan euro merosot. With enormous increases in the money supply (printing money out of thin air) along with ever increasing debt, these two traditionally strong currencies are clearly in trouble. Dengan peningkatan besar dalam bekalan wang (mencetak wang daripada udara nipis) bersama-sama dengan hutang yang semakin meningkat, kedua-dua mata wang tradisi jelas dalam kesusahan. The decline in these two currencies, however, means there are tremendous opportunities with other world currencies. Walau bagaimanapun, penurunan dalam kedua-dua mata wang ini bermakna terdapat peluang yang amat besar dengan mata wang dunia yang lain. A number of these other currencies are poised for incredible growth. Bilangan ini mata wang lain bersedia untuk pertumbuhan yang luar biasa. A few currencies specifically, are a must to consider for your portfolio. Satu mata wang beberapa khusus, adalah satu kemestian untuk mempertimbangkan untuk portfolio anda.

Backed by solid fundamentals in countries that rely on growth, not artificial monetary stimulation, these currencies operate on an entirely different playing field than the dollar and the euro. Disokong oleh asas-asas yang kukuh di negara-negara yang bergantung kepada pertumbuhan, tidak tiruan rangsangan monetari, mata wang ini beroperasi di atas padang yang sama sekali berbeza yang bermain daripada dolar dan euro. And they're set to undergo significant increases in value in the coming months and years. Dan mereka bersedia untuk menjalani peningkatan ketara dalam nilai dalam bulan dan tahun akan datang.

A few currencies to consider that seem to be on everyone's watch-list who follows foreign currencies are: Satu mata wang beberapa mempertimbangkan bahawa seolah-olah berada di senarai pemerhatian setiap orang yang mengikuti mata wang asing adalah seperti berikut:

* Chinese Yuan Cina Yuan
* Indian Rupee Rupee India
* Brazilian Real Real Brazil
* Canadian Dollar Canadian Dollar

Related Posts: