1 Juta % isnin rv ??

Selagi tidak disiarkan di berita. Tiada laporan dari website CBI atau perubahan pada mana2 laman web Currency Exchange, sila JANGAN PERCAYA mana2 rumours yg disampaikan oleh individu2 perseorangan di sini. RV takkan ada kaitan dgn pilihanraya Malaysia. Iraq ke yg akan supply duit utk parti2 politik di Malaysia. Bila PM g UK terus kata rv ditunda sbb pengumuman pembubaran parlimen ditunda. Khabar angin yg smakin kuat dlm 2 minggu ini menyatakan RV akan blaku Isnin atau Selasa, membuatkan ramai yg terlalu bharap kerana ayat yg diberikan 1j% IsninRV.

Saya risau ramai pemegang dinar yg terlalu mengharap. Skali lg saya ulang, kalau tiada lg pengumuman rasmi dari mana2 sumber seperti CBI sendiri, JANGANLAH terlalu yakin yang RV akan hadir secepat esok hari. RV IQD akan memberi implikasi pada seluruh DUNIA. Ramai yg menanti, bukan di Malaysia sahaja, tetapi almost seluruh dunia. Mungkin ada dalam kalangan ahli group ini sebenarnya bukan pemegang dinar tetapi anti-IQD. Menyebarkan khabar angin yang menyebabkan pemegang IQD jd lemah semangat, tiada kekuatan untuk menunggu. Memang PHD dalam org Melayu kita ni memang x pernah hilang kan...

JANGAN PERCAYA kata2 info dari rumah sebelah, info pegawai Maybank ke, BNM ke. RV IQD berkaitan dgn CBI. Saya bukan cuba memperlekeh info yg tuan2 ingin sampaikan tetapi kesahihannya TIADA. Kesian pada yg memang sgt2 perlukan lebih wang utk apa2 urusan harian tetapi akhirnya tertipu.Kita tak tahu kesusahan yg mungkin dialami oleh pemegang IQD di sini.

Saya cuma berharap semua pemegang IQD dapat bersabar, jalankan kehidupan seperti biasa. Jangan letakkan harapan terlalu tinggi utk RV pada waktu terdekat. Tetapi insyaAllah IQD pasti akan RV. Rezeki kita pasti akan menjelma cuma Allah sahaja yang Maha Mengetahui. Kembali pada Allah, InsyaAllah kita tenang.




Copy dr group PDI

Related Posts: