29/02/2012 Berita FB dari PDI

Satu...

Salam,fwd dr kwn dinar perak:berita trkini dri astro awani pengesahn blanjawn iraq tlh diluluskn.iraq fight floating dgn 1iqd=4.50usd. chrge bank antara 3%-3.5%.prubahn trtakluk kpd bnm Insyallah. Alhamdulillah..makin dekat dah RV..juga chat dgn peg. bnm di fb td,mngatakn kena buka akaun smasa krana akaun simpann hanya dihadkn shingga 1.5juta shj.>msj yg abah sya send td< lau xbtoi jgn mrh sya tau..huhu

dua..

Salam, saya difahamkan oleh sahabat saya supaya membuka akaun semasa. Anda perlu CI ke akaun semasa sekiranya jumlah RM anda lebih dari 1.5 juta tak silap saya. RV semakin hampir,hanya masa yang menentukan. Sila pastikan anda photostate IC dan juga IQD anda untuk dijadikan bukti wang tersebut milik anda. Pastikan no siri terpapar sekali.

Macam biasa,sekiranya berita ini tidak benar dan bakal menyakiti hati anda bukanlah tanggungjawab saya untuk memperbetulkan keaadan. Saya hanya sekadar menyampaikan info. Percaya atau tidak terpulang pada anda. Terima kasih.

Related Posts: